دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ گل اندام ایوان بند

دانلود آهنگ جدید ایوان بند بنام گل اندام 

دانلود اهنگ شاد عاشقانه مهرو با صدای ایوان بند با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music Evan Band - Gol Andam

 

متن آهنگ ایوان بند گل اندام


●—♩–♪♫♫♪—♩–●


به تماشای تو یه عمر که عادت کردم


عاشقی کردم و انگار عبادت کرم


خواب چشمای تو رو دیدم و بیدار شدم


من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم


چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده


اهنگ جدید ایوان بند گل اندام


منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده


دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن


عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن


گل اندام گل اندام ای یار گل اندام


عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام


گل اندام گل اندام ای یار گل اندام


عجب دلبر مهرویی شدی جان گل اندام



دانلود با کیفیت اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.