دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام بعدت

دانلود آهنگ مهراد جم به نام بعدت

Download New Music  Mehraad Jam - Badet

آهنگ جدید و شنیدنی مهراد جم به نام بعدت با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ تقدیم به شما

متن آهنگ مهراد جم بعدت

نمیدونی که چشمات دلو بی خونه کرده 

بعد تو میزنه بارون آخ منو دیوونه کرده 

جای خالیه دستات منو یاد اون حرفات 

امشبم نیستی تو پیشم ازت مونده فقط عکسات 

بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو 

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا 

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو 

آخه بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو 

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا نذاری 

بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو 

از اون روزی که من تورو دیدم از همه آدمای دورم بریدم 

مث تو تو این دنیا ندیدم آخه جایی بری من میمیرم 

تو که میدونستی چرا عاشق کردی دل ساده ی منو کاش بشه برگردی 

بعدت چی میاد به سر قلبم هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو 

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا 

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو 

آخه بعدت چی میاد به سر قلبم 

هواییم کردی تو رسما بکن و ببر این دلو 

من بی عقل چی میخوام مگه از دنیا 

نذاری بری تو تنهام نمیخوام بی تو این دلو 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ این حس نابه سیروان خسروی

دانلود آهنگ این حس نابه سیروان خسروی 

Download New Music Sirvan Khosravi - In Hess Naabe

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام حس ناب با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام ای دل غافل

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی ای دل غافل

Download New Music Alireza Talischi - Ey Dele Ghafel

شما میتوانید هم اکنون در این رسانه دانلود کنید آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا طلیسچی به نام ای دل غافل را با لینک مستقیم

و در نظر سنجی ما شرکت کنید 

 # به زودی 

متن آهنگ ای دل غافل 


به زودی منتظر پخش این آهنگ در این رسانه باشید 


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی شبی که ماه کامل شد

دانلود آهنگ غمگین محسن چاوشی به نام شبی که ماه کامل شد

Download New Music Mohsen Chavoshi – Shabi Ke Mah Kamel Shod

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی به نام شبی که ماه کامل شد آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد )

از طرف این رسانه به شما پیشنهاد میشود

شاعر: حسین صفا, آهنگ و تنظیم: محسن چاوشی

متن آهنگ شبی که ماه کامل شد

بباف مویت را مگر مرا آن مو ، طناب دار شود مرا بکش بالا 

چنان که عاطفه ات جریحه دار شود ، مرا بخندان ای مرا بگریان ای 

که مرده ای است کسی که حاضر نیست ، نه شادمان شود و نه سوگوار شود 

کسی به شدت تو به صخره ام کوبید ، و من فرو رفتم به قعر دریاها 

که قعر دریاها پر از مزار شود

بباف دارم را و روزگارم را ، سیاه مکن آنگاه مرا بکش بالا 

چنان که خرخره ام جریحه دار شود

علاج دلتنگی زیارت است و غم است ، و ناامید شدن جهان مگر با غم 

به ناامید شدن امیدوار شود 

به دست مرگ مگر تو را هوس نکنم ، که زنده ای است علی گناه کاری که 

به توبه میخواهد درستکار شود

زبان چموش من است بگو پیاده شود ، کسی که میترسد گوش قطار من است

به هر که سیلی نیست بگو سوار شود 

بباف دارم را و روزگارم را ، سیاه مکن آنگاه مرا بکش بالا

چنان که خرخره ام جریحه دار شود 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید معین زد دلم برات تنگ میشه

دانلود آهنگ جدید معین زد دلم برات تنگ میشه 

بشنوید و دانلود کنید سبکی جدید از موزیک ترانه ایرانی از خواننده بااستعداد معین زد 

 دلم برات تنگ میشه معین زد با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

معین

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه
♪♫♪♫♪♫

این بار که برگشتی بازم خدارو شکر 

با هم دوتا فیلمو تو سینما دیدم 

باهم دوتا کافه باهم غذا پختیم گفتم دوست دارم گفتم تو هم گفتی 

ترکم که میشتی رو زین موتور 

تو شهر هی زمزمه میکردی با عشق در گوشم 

انگار میدونستیم از هم جدا میشیم 

این وصلت نا ممکن من آب و تو آتیشی 

اما دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت 

هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه 

اول اسممونو روی بخارا حک کن 

میگن که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن 

چون دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت

هوا که بارونی شد بخار نشست رو شیشه 

اول اسممونو روی بخارا حک کن میگن

که بی تو شادم به گفته هاشون شک کن 

چون دلم برات تنگ میشه  

من به زندگی بعد از مرگ هم معتقدم

چون که بعد از تو من مردم و بازم زیستم 

نبودنت را فهمیدم نبودنت

اما نبودنت بسیار شبیه به بودن است 

دلتنگ تو میشم شبا وقتی که تاریکه

هوام وقتی سکوت ممتد بسیار حال من بده 

دلتنگ اون حسم چرا تکرار نمیشه بعد تو

سخت بود اما من شدم با جیب خالی مرد تو 

حال و هوای اون روزام دنیای کوچیک تو سرم

کی فکرشو میکرد یه روز دنیا خراب شه رو سرم 

♪♫♪♫♪♫

دانلود آهنگ